Actiuni Dacia Pitesti 2011 dividende

Actiuni Dacia Pitesti 2011 dividende pentru anul 2010.

Deocandata nu a avut loc Adunarea Generala, dar se stie ca anul trecut au fost acordate dividende pentru prima data. Valoarea totala a fost de 37 milioane euro si distribuirea a avut loc prin banca BRD. S-a acordat 0,0061 lei/actiune brut, din care se scade impozitul de 16%. Suma inseamna mai mult de jumatate din profit obtinut in 2009.

Detinatorii de actiuni Dacia Pitesti pot spera la dividende in 2011 deoarece vanzarile companiei au fost in crestere cu 12%, deci profitul este mai mare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

am si eu actiuni la dacia nu am luat dividente nicodata se mai dau ceva sau daca asa putea sa le vind unde si cum multmesc

Anonim spunea...

Sunt nemaipomeniti, mai bine nu le dadeau; sa calculam un pic:
12000 * .0061= 73.2 RON profit in 14 ani adica 17.14 eur in 14 ani (calcul la nivel 2010) la o valoare de 1161 eur in 1998
Actualmente, ar valora 281 eur... in conditiile in care eur s-a depreciat masiv in comparatie cu AU in acesti 14 ani
Motivele le gasiti si singuri.

Anonim spunea...

am dividente de la anceput si nu am luat nici un leu

ciprian spunea...

Si eu sunt in aceeasi situatie, am actiuni dacia inca de la privatizare si nu am primit nici un leu pana in prezent,nu mi s-a trimis nici o instiintare la adresa de domiciliu pentru a ma instiinta de eventualele dividente.